۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

احمدی نژاد رئیس جمهوری منتخب من نیست


4 نظرات:

يك صداي بي‌صدا در

درود بر عمو اروند عزيز
هم‌صدا با شما و تمامي ايرانيان سبز، محكم و استوار مي‌گويم: احمدي‌نژاد ريس‌جمهور ما نيست

ناشناس در

سلام
حامد هستم 20 ساله از اصفهان
بنده تا 3 سال پيش از احمدي نژاد همه جوره دفاع ميكردم تا اينكه دستش برام رو شد ودلم رو خيلي آزار داد
خدا ازش نگذره وقتي يكي يكي صفاتش رو مثل دروغگوييش ريا كاريش قاتل بودنش اين اواخر كله شقيش بر ميشمرم از ايراني بودنم شرم ميكنم
وبه خدا پناه ميبرم

عمو اروند در

حامد گرامی!
ایرانی بودن که شرمی ندارد، درست مثل آمریکایی، هندی، افغانی، سوئدی یا سویسی بودن. مسئله این است که واقع‌بین باشی و دچار موهومات نشوی.
ایران ما نیز روزی به همت شما جوانان از شر این دروغ‌گویان بی‌ایمان خلاص خواهد شد.

Unknown در

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

ارسال یک نظر