۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

عکس‌هایی از سفر به ترکیه

 حال و حوصله‌ی نوشتن‌ام نیست. شاید مدتی نوشتن را تعطیل کنم. تابستان است و تابستان سوئد بسی کوتاه.


نام درخت را از نگهبان هتل پرسیدم. گفت: مایمون چکمز

نقاش‌هایی روی سنگ مربوط به قرن پنجم میلادی در Pamukkale

جمه بازار

غذائی بسیار گران و نه زیاد خوب

نان تافتان تازه با پنیر و سبزی و باغی دلگشا و آب پرتقال تازه

کناره‌ دریا سگی بدیدار من آمد

تکه زمینی در میانه‌ی شهر نساخته باقی بود و رندی در آن‌جا مرغ پرورش می‌داد.

جمعه بازار

گلابی جنگلی

قلعه‌ای متعلق به زمان حکومت سلجوقیان در ارتفاعات کناره‌ی شهر آنالیا




بندرشهرآنتالیا از بالای کوه


1 نظرات:

زيتون در

عمو اروند جان گلابی جنگلی گفتی و کردی کبابم. من عاشق این میوه هستم. تو میوه فروشی های اینجا به ندرت پیدا می شه. که اگر بشه من تا خرخره می خورم.
راستی نون تافتون همون تافتونه. البته ادبی نون می شه نان, اما تافتون نمی شه تافتان.

ارسال یک نظر