۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

سخنان خمینی در سال ۱۳۶۱

سپاه باید پشت مردم باشد! اصل مردمند. ارتش هم باید پشت مردم باشد. ارتش و سپاه باید بگویند جانم فدای مردم. اگر بگوید جانم فدای رهبر انحراف است. اصل مردمند. رهبر هم جانش فدای مردم است. ما همه برای مردمیم. سپاه باید از حقوق مردم دفاع کند. پشتیبان مردم باشد. اگر بگوید جانم فدای رهبر که این می‌شود همان زمان شاه پس مردم برا ی چی انقلاب کردند

صحیفه نور جلد سوم پاراگراف ۱۳۲

رهبر انقلاب امروز

زیرسوال بردن انتخابات بزرگترین جرم است.


5 نظرات:

ناشناس در

سلام

جلد سوم صحیفه نور مربوط به قبل از انتخابات است. مربوط به سال 1361 نیست!!!

ali noori
http://siasat-rooz.mihanblog.com

دست نوشته در

رهبر انقلاب امروز

زیرسوال بردن انتخابات بزرگترین جرم است.

"تو خود حدیث مفصل بخوان از این محمل!"

ناشناس در

سلام محمد جان

آنوقتها اینهمه پول خرج نمیشد که حالا برای تکرار چنین شعاری میشود!
هرمز ممیزی

مانیا در

ای عمو جان..این قصه گویا عجیب سر دراز دارد

عمو اروند در

امروز یادداشت زیر را یکی از خوانند‌گان نوشته‌هایم بنام شریف یزدان در مورد روایت منقول بالا برایم فرستاده‌است. عین یادداشت برای حفظ بی‌طرفی دراین‌جا درج می‌کنم. متاسفانه من در حال حاضر دسترسی به صحیفه‌ی نور ندارم. قضاوت با خواننده‌گان است.
o)

سلام عمو اروند،(!)
در وبلاگ شما مطلبی خوندم، منظورم این پست است:
http://amoo-arvand.blogspot.com/2009/10/blog-post_28.html
و آن را ایمیل کردم به همه دوستان،
یکی از دوستان بسیجی که اصلا کارش در موسسه نشر آثار امام بود و الان به جنبش سبز پیوسته، این ایمیل را فرستاد.
لطفا اصلاح کنید.
باتشکر



سلام به همه
دوستی از جنبش سبز برای من سندی از امام (ره) فرستاده که در صحیفه امام و صحیفه نور موجود نیست و جعلی است . خواهش من این است که تحقیق نکرده چیزی را نگوئیم . این هم از اسنادی است که آنها برای جنگهای روانی خودشان راه انداخته اند! امام از این حرفها بسیار زیاد دارد ! خیلی هم جدی تر از اینها گفته اند اما آنها برای اینکه جنگ روانی راه بیندازند و بگویند همه حرفهای امام راجع به مردم و ... دروغ است و جنبش سبز از خودش جعل کرده است، از این دروغ ها می سازند و بعد توسط ما پخش می کنند و بعدا که فراگیر شد، در 20:30 می بینی که جعلی بودن آن را نشان می دهند و با این کار همه را نسبت به همه چیز بد بین می کنند و فضا را آلوده و با این کار خودشان تفرقه بینداز و حکومت کن و امثال آن را به اجرا می گذارند.

در زیر یک سند بهتر که مستند هم هست برایتان می فرستم . پیشنهاد می کنم حتما در این روزگار برای هر موردی سند دقیق بخواهید

اگر بنا باشد که سپاه پاسداران به طور هرج و مرج کار بکنند ، هر که ، هر جا چهار نفر باشد برود به مردم تعرض بکند و مال مردم را - خدای نخواسته - بگیرد، این پاسدار اسلام نمی شود، این طاغوت است به صورت دیگر در آمده، مگر طاغوت چی بود ؟ طاغوت همین بود که جان و مال مردم در امان نبود در زمان او . اگر بنا باشد جان و مال مردم در این زمان هم از قوای انتظامیه در امان نباشد ، این همان طاغوت است ، منتها با صورت دیگر آمده بیرون و طاغوتی که به صورت مسلم بیرون بیاید، خطرش از آن طاغوت بدتر است . این منافق است . عذاب منافقها بیشتر از عذاب کفار است .
صحیفه امام ج 12 صفحه 408

پس از همه عزیزان می خواهم که به این جنگهای روانی آگاه باشند که از طرف دشمنان این ملت و اندیشه ضد آزادی و ضد امام اما به دست خود جنبش سبز پخش می شود
با تشکر از همه
با سپاس از شریف یزدان

ارسال یک نظر