tag:blogger.com,1999:blog-35683548.post9204862783824670571..comments2024-03-13T18:53:42.744+01:00Comments on عمو اروند: با ناموس و بیناموسعمو اروندhttp://www.blogger.com/profile/16542932079463606072noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-68186827486587468732008-12-15T09:36:00.000+01:002008-12-15T09:36:00.000+01:00مسئلهای که من میخواهم بگویم نیز همین است که آن ب...مسئلهای که من میخواهم بگویم نیز همین است که آن بیچارهگان نیز خواهر و مادری دارند و رفتار من و تو آنان را به چنان دردی گرفتار کردهاست. ولی حالا آنان را نه تنها لایق ارزش انسان بودن نمیدانیم که جایگاه زندگی و محل کارشان را نیز به مستراح تعبیر میکنیم.<BR/>و اگر با برادرش هم مواجه شویم او را «خواهر جنده» مینامیم. یعنی فساد ایجاد شده توسط خودمان را ننگی برای برادر و تمام اعضای خانوادهی او بحساب میآوریم.<BR/>آری چنین است برادر!عمو اروندhttps://www.blogger.com/profile/16542932079463606072noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-64873872003425592012008-12-14T09:26:00.000+01:002008-12-14T09:26:00.000+01:00نه اون فاحشه ها از زير بته در نيومدن... اما آدم بر...نه اون فاحشه ها از زير بته در نيومدن... اما آدم برا سوار کردن فاحشه جلو خواهرش ترمز نميزد که بد جور ضايع بشه.....<BR/>صاف ميرفت تو همون فاحشه خونهAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-80080990104917063752008-12-14T06:07:00.000+01:002008-12-14T06:07:00.000+01:00۱ـ در جواب این «ناشناس در شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۸۷ ، ۵:۲۱...۱ـ در جواب این «ناشناس در شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۸۷ ، ۵:۲۱ ب ظ» کامنت باید از نویسنده بپرسم، خلط مبحث یعنی چه و کجای این نوشته مباحث مختلفی را با هم مخلوط کردهاست؟<BR/>اصطلاح خلط مبحث، مربوط به فلسفه و من در اینجا روای یک نگرش به مسایل اجتماعی هستم نه بیان فلسفهی خاصی.<BR/>۲ـ و در جواب کامنت این نویسنده«ناشناس در یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۸۷ ، ۱:۱۸ پ ظ» میپرسم در کجای نوشتهی من کلمهی "معالفارق" بکار برده شده است که ایشان ایراد گرفتهاند که اولن املاء کلمه غلط است و ثانیا بیجا بکار بردهشدهاست.<BR/>"فارق" به معنای فرق، تفاوت و توفیر داشتن است. <BR/>و فارغ به معنای آسودگی است. زمانی که گفته میشود معالفارق، یعنی با این تفاوت. بنابراین فرمایشات شما از بن اشتباه است. اگر قصد اصلاح نوشتهی کسی را دارید، بشما توصیه میکنم که اول به کتاب لغت مراجعه فرمایید بعد اظهار لحیه.عمو اروندhttps://www.blogger.com/profile/16542932079463606072noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-6993101136770814032008-12-14T01:18:00.000+01:002008-12-14T01:18:00.000+01:00مع الفارغ نه، مع الفارق! گه آن هم اینجا به کار نمی...مع الفارغ نه، مع الفارق! گه آن هم اینجا به کار نمی آید.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-74753713881041197192008-12-13T17:21:00.000+01:002008-12-13T17:21:00.000+01:00خيلی خلط مطلب کردي. کدومش برات بد تر بودن : چندر غ...خيلی خلط مطلب کردي. کدومش برات بد تر بودن : چندر غاز (شندر؟!) بيشتر داشتنش يا سيگار کشيدنش يا از رضا شاه تعريف کردنش يا طرز فکر سخيفش از فاحشه خانه؟ راستی چرا خواستی توی سه خط و نيم نوشته اينهمه مطلب رو بهم ربط بدي؟ قياس مع الفارغ؟!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-37358764115981974602008-12-13T07:45:00.000+01:002008-12-13T07:45:00.000+01:00"رضا شاه را میستود كه كار سترگی كرده است با صدور ..."رضا شاه را میستود كه كار سترگی كرده است با صدور امر شاهانه به دایر كردن شهر نو در تهران." من بیشتر منظورم این جمله بود.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-230870477931452862008-12-13T07:29:00.000+01:002008-12-13T07:29:00.000+01:00مسئله ارزیابی فاحشه خانهی رسمی و غیر رسمی نیست. م...مسئله ارزیابی فاحشه خانهی رسمی و غیر رسمی نیست. مسئله نگاه من و تو است به آن انسانهایی که در چنین اماکنی، برای سیر کردن شکم خود با آن وضع اسفناک، تنفروشی میکنند و نگاه "روشنفکرنهی مردی" که آنجا را "مستراح" اجتماع خطاب میداند برای رفع نیازهای مردانگی خویش و لازم برای اقناع شدن امیال شهوانی من و تو. و تفاوتی که میان دختر و خواهر خود با آنان میگزارد غافل از اینکه آن شوربختان نیز خانوادهای دارند و غالبن نیز قربانی شهوترانی یکی از دور و بریهای خود شده و از آنجا سر در آوردهاند.عمو اروندhttps://www.blogger.com/profile/16542932079463606072noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-65994955636289874122008-12-13T07:14:00.000+01:002008-12-13T07:14:00.000+01:00آقای ناشناش!این نوع صحبت کردن هم که هر مطلب ناخوشا...آقای ناشناش!<BR/>این نوع صحبت کردن هم که هر مطلب ناخوشایند را به آلت مردانگیتان حوالت میدهید نیز یک نوع فحشاء است. هم حرمت خودتان نگهدارید و هم حرمت قلم را.عمو اروندhttps://www.blogger.com/profile/16542932079463606072noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-86766538603262319482008-12-13T05:46:00.000+01:002008-12-13T05:46:00.000+01:00kiram too nazare ghablikiram too nazare ghabliAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-73897807334114893152008-12-13T03:57:00.000+01:002008-12-13T03:57:00.000+01:00حذف فاحشگی یک چیز است و حذف فاحشه خانه یک چیز دیگر...حذف فاحشگی یک چیز است و حذف فاحشه خانه یک چیز دیگر. من معتقدم اگر قرار است فاحشگی وجود داشته باشد وجود فاحشه خانه بهتر از عدم وجود آن است. و اگر قرار است وجود نداشته باشد آیا ممکن است؟Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-12899834788554854862008-12-13T03:28:00.000+01:002008-12-13T03:28:00.000+01:00در تآیید مطلب شما باید عرض کنم که:http://www.shebl...در تآیید مطلب شما باید عرض کنم که:<BR/>http://www.sheblie.blogfa.com/post-42.aspxAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-36951181321493248732008-12-12T19:13:00.000+01:002008-12-12T19:13:00.000+01:00پک سیگار دیروز و عمامه تکان دادن و دست به ریش کشید...پک سیگار دیروز و عمامه تکان دادن و دست به ریش کشیدن امروز جواب حرف های حساب و بی جواب دیروز و امروز بوده و است .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35683548.post-44109067927059152332008-12-12T13:25:00.000+01:002008-12-12T13:25:00.000+01:00سلام ... این شخص از اون سیاستمدارانی میشد (یا بود)...سلام ... این شخص از اون سیاستمدارانی میشد (یا بود) که قبل از گفتگو با خبرنگار سوالها را میخواست تا دیگران به اندازه کافی وقت داشته باشند تا به آن جواب دهند ....آرمین گیلهمردhttps://www.blogger.com/profile/16259051642535788475noreply@blogger.com